2010. április 18., vasárnap

2010;marcius 27-28 Cabo Frio

2010.marcius 27-én én, Isabela, brazil anyucim ES Bia nagynéném mentunk Cabo Frio-ba a Rosa(nagynénim) ES az Eduardo(nagybacsim) szulinapjara...nekik van egy fiuk az Ian,akit igen imadok!!!! A legkedvencebb unokatesom!!!! szal reggel elindultunk a Bia kocsijaval...aztan 3 ora mulva megerkeztunk...gyonyoru helyen van házuk Cabo Frioban...egy hegytetõn van egy hatalmas ház, ES mindent bálatsz onnan...a tengert,a hegyeket,a siksagot...csodalatos kiltas van onnan!!!en imadtam!!!!!!!
Aznap nagyon sokat hûlyeskedtem az Ian-nal ES kicsike hugimmal...:D nagyon jo volt!!!!:D
Masnap 28-án vasarnap lemetunk a tengerpartra…huuuuuu csodalatos tengerpart volt….nem voltak hullamok, a tenger kristalytiszta volt….szép hely igen… hehe de a viz viszont jo hideg volt,tenyleg csak arra jo,hogy gyorsan belemartozz,lehûtsd magad,es gyere is ki a napra…XD utana mi elindultunk haza….de aztan elotte elmentunk Cabo Frio belvarosaba,es ott ettunk egy etteremben, utana pedig anyukam ,én , es A Bia is vettunk bikiniket magunknak…utana pedig megneztuk A Forte tengerpartot…igggen szep az is…
Es elindultunk haza…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése