2010. április 18., vasárnap

2010.marcius 13. Rio Water Planet - marcius 14. elsõ munkám

Aztán nem sokkal késõbb volt az marcius 13.-ai szombatján,hogy a csaladdal a Rio Water Planet-be mentunk,ami egy Aqua Park Jacarepaguaban. A kishugimnak az ismerõsei voltak még ott... nagyon hatalmas a park,rengeteg medencevel es csuszdaval...a hely maga is szep volt,mert palmafák meg Jô kis brazil zene volt..egesz nap lubickoltunik meg kajaltunk,nagyon jol eltelt az a nap...es este jottunk haza...

Masnap ,14-én ,vasarnap dolgozni voltam!!!:D ugy volt,hogy a csaladnak van egy nagyon regi ismerose,akinek a csaladja nagyon nagyon joban van az én csaladommal,veluk toltik az unnepeket stb...es ez az ismerosuk ételekkel,partykkal dolgozik,szervezi a bulikat...aztan egy vasarnapi napon volt egy ilyen internacionalis ifjusagi talakozo...az egesz vilag orszagaibol jottek fiatalok...aztan ugyebar azon a talalkozon voltak ételek meg italok talalva...es szukseg volt a pincerekre...aztan em is ott voltam,ES pincerkedtem ....:D nagyon jooooooooooo volt!!!! Igen elveztem!!! :D az elejen vizet kellett osztani,aztan utana pedig az ételeket kellett tálalni stb...baratsagokat is kotottem...az egyik a Vittor volt,a masik pedig a Samuel volt,akikkel igen joban lettem..:) aztan ugyebar erre a munkara az Igorral mentem el,aki Mexikoban volt cserediak, de õ brazil...aztan Kb 23:00 korul vegeztunk a munkaval...jo sokat dolgoztunk,hiszen 4-kor ertunk oda,ES majdenm ejfelkor vegeztunk...aztan a fiataloknak ott csinaltak show-t, egy hires brazil banda jatszott...es az Igorral odamentunk egy kicsit,ES mi is tancoltunk!!! XD nagyon Jó volt... utana pedig mentunk az utcara,hogy taxit talaljunk...a varakozas kozben az Igor elmeselte a Mexikoi kalandait.....XD basszus, kepzeljetek el,hogy ugyebar a !sivatag”-nal élt egy kis varosban...es amerikai foci edzesre akart jarni...de csak ugy tudott elmenni az edzesekre,hogy azon a kietlen siksagon megy át egyedul...es ugyebar ott semmi sincs, csak a kaktuszok meg ienek...es meselte,hogy ott voltak farkasok...es emiatt,mindig futva jart edzesre...es voltak olyan napjai is,amikor jottek furgonok,és AZT hitték ,hogy az Igor azert fut,merthogy farkas kergeti,ES akkor olyankor ott kiabaltak neki a furgonbol,hogy He,gyere gyorsan pattanj fel ide,elviszunk a varosig...XD aztan edzes utan pedig a tôk sotet kietlen sivatagban kellett hazafutnia...hmmmm...hát én nem biztos,hogy megtenném ezt...sõt,biztos,hogy nem...XD aztan jott egy taxi ES mentunk haza...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése