2010. április 18., vasárnap

2010.marcius 18.magyar baratnõmmel tali -marcius 20. Alice szulinapi bulija

Marcius 18-an csutortokon talakoztam egy magyarral a Copacabanaval...Szilvi a neve...New York-ban élt nagyon sokaig, séf volt kinn, Stingnek fõzõtt..es megismerkedett egy brazil ferfivel,amibõl szerelem lett...aztan a ferfi elvesztette a munkajat,ES New York-ban nem talalt munkat...es ugy dontottek,hogy Braziliaba,Rio de Janeiro-ba koltoznek...itt aztan osszehazasodtak..es a ferfi talat nagyon Jô munkat,szal minden oke...nah ES em ugy ismerem a Szilvit,hogy én jartam afrikai tancokat tanulni...es ott volt egy brazil csaj,akivel mindig beszelgettem,ES mondta,hogy van neki egy magyar ismerose,es itt lakik a kozelben a Copacabanan...es mondta nekem,hogy egyik nap elhivja ide,hogy megismerjem...es akkor egyik tancorara odajott a Szilvi...es kepzeljetek el nem tudtam rendesen magyarul beszelni...de tenyleg ....hahaha...aztan utana tartottuk a kapcsolatot...es most marcius 18-na talalkoztunk a Copacaban Forte-n es rengeteget dumaltunk...nagyon szupi volt...leultunk egy kavezoba,ott beszelgettunk New York-rol, Rio de Janeiro-rol ES Magyarorszagrol.....igen jó volt!!! :D


2010.marcius 20-án a baratom , George beígért egy talit,de aztan nem tudott eljonni,mert a nagybatyjanal kellett dolgoznia…ígyhát delutan a kishugimmal ES brazil anyucimmal elmentem a kishugim egyik baratnojenek a szulinapjara Botafogo-ba ,az Alice szul.napja volt.:D az Alicenek van egy nõvere, aki 15 eves(Mariah),aztan vele voltam...megmutatta a New Yorkos ES Disney-s kepeit,mert a csaladjaval ott toltott egy hetet...gyoyoru fotokat ES videokat muatott...nagyon tetszett...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése