2010. február 25., csütörtök

KARNEVÁL- a Riói karneval!!!!!! Bloco Flôr de Primavera






KARNEVAL!!!!
1 HÉT! VIDAMSAG!!! ZENE!!! TANC!!! NAPSÛTÉS!!! RIO DE JANEIRO!!!
háááát ezt nem lehet szavakkal leirni!!!! a karnevalra el kell ,hgoy jonni mindenkinek egyszer az eleteben!!! ezt nem lehet kihagyni!!!! felvonultam a karnevalon samba tancoskent!!!!! uristen IGGGGEN JOOOOO VOLT!!!! ANNYI EMBER VOLT!!! a samba,a tanc, a zene, mindenki enekelt,vidam volt!!!! es csak tancoltam,tancoltam,tancoltam!!!! a Rio Branco-n vonultunk fel.en a BLOCO FLÔR DE PRIMAVERA-val tancoltam Caxiasbol!es olyan hálás vagyok,hogy 16 evesen ilyenben resze lehettem!!!!IMADLAK BRAZILIA!!! nem is irok tôbbet errõl,ezt át kell élni!!! jovore mindenki jon Rioba,ok? ;)

1 megjegyzés:

  1. Oké Orsim már foglalom is a repülőjegyet:D Amúgy nagyon jó a ruhád vagy jelmezed vagy nemistudom micsodád a képen. Mindegy,a lényeg hogy nagyon jól nézel ki:) Pussz

    VálaszTörlés