2010. február 25., csütörtök

Duque de Caxias IMADOM








Heheheheh Caxias...ez egy varos Riotol 1 oranyira kb. IMADOM! a keresztanyukaja a kishugimnak ott lakik ugyebar,aztan már nagyon sokszor kinn aludtam naluk. igen imadok ott lenni. olyan baratokat szereztem ott,akik nagyon fontosak nekem,es biztos ,hogy ôrôkre megmaradnak igaz baratoknak,olyanok õk ,mintha a testvereim lennenek.akkor a keresztanyukaja a hugimnak is egy tûndéri nõ,imadom õt, vele mindent megtudok beszelni. ha boldog vagyok ,akkor a vidamsagomat osztom meg vele,ha szomoru vagyok ,akkor mindig felvidit es mindig megmutatja a kiutat a bajbol. az õ anyukaja ,apukaja, testverei,unokatestverei, fia,,,egyszer~uen IMADOM õket!!!!!olyanok nekem õk,mintha a csaladom lennenek...mintha megnõtt volna a magyar csaladom,mert õket annyira szeretem tenyleg,mintha verszerint a rokonaim lennenek.:) nah aztan most utoljara,amikor kinnt voltam ,akkor csak 1 ejszakat aludtam kinn,de elõtte viszont 3 napot voltam kinn, mert kepzeljetek el az ottani samba "iskolaval" gyakoroltunk tancoltunk ,enekeltunk,mert a karnevalon a csoport felvonul.es Adriana( a keresztanyja a hugimnak) egy nap megkerdezte ,hogy akarok e felvonulni a karnevalon,merthogy õ felfog vonulni samba tancosnõként,es hogy van e kedvem nekem is. nah es mi volt a valaszom? nah mi???? persze,hogy IGEN!!!!! es ez a samba suli Caxiasban van,es emiatt a karneval elõtt kikellett jarnom Caxias-ba,hogy gyakoroljunk...hehehe de ezt a gyakorlast ám nem ugy kell elkepzelni,mint egy órát,hanem mint egy bulit...hehehhe...vegulis az volt....:D nah toltok fel 1-2 kepet a csaladjarol es a barataimrol!!!puszi

1 megjegyzés:

  1. Nagyon jók a képek. Örülök,hogy ilyen sok jó barátod lett ott:) Évi

    VálaszTörlés